eerste werkdagen - Reisverslag uit Saint-Just-Luzac, Frankrijk van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu eerste werkdagen - Reisverslag uit Saint-Just-Luzac, Frankrijk van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu

eerste werkdagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Regien

01 Juli 2009 | Frankrijk, Saint-Just-Luzac

Heej allemaal!
Nou woensdag beginnen zat er voor ons niet meer in, zodra we maandagochtend met de bazin van de camping bij de receptie een gesprek hadden gehad, en alles even doorgenomen hadden, werd gevraagd of we die avond al wilden beginnen met werken, ook omdat het nu nog rustig is, en je dan dus in een wat rustigere periode ffies kan inwerken.
Dus maandagavond heb ik achter de bar gestaan, en gisteravond in het restaurant. Wel even wennen, maar erg leuke collega's! en alles frans, dus goed voor de taal! Het werk in het restaurant is erg wennen, vooral het rare systeem met het opnemen van bestellingen wat ze hier hebben! Het bar werk is goed te doen, een stuk gemakkelijker natuurlijk ook, maar daar is het wel drukker. Ik wacht het weekend af voor de echte drukte.
Het is hier echt super warm, maar heb gehoord dat het in Nederland ook niet koud is.;) Verder nu onze stacaravan bewoond wordt, is het een stuk beter te doen. En we hebben een buurman gekregen, die heeft gisteravond al even kennis gemaakt, mooi even een biertje gedronken samen. Dus met de gezelligheid komt het wel goed,:)
Verder nog even weinig nieuws, na het weekend meer! ook met de verwachte drukte ;)
Tot het volgende berichtje,
Tout à l'heure! xx Regien

• 01 Juli 2009 - 11:42

Anouk:

Lieve Regien! Wat super leuk om wat te lezen van je trip naar Frankrijk! Geniet er maar lekker van.. en laat je niet te veel aan het werk zetten he! Daar hebben we zo onze mensen voor ;) hehe! Liefs van uit Nederland! Anouk W

• 01 Juli 2009 - 18:13

Adinda:

Bonjour madame,
    Ca va? Haha, leuk joh om te horen hoe het allemaal gaat! Kijk uit naar je volgende verhaal en heb nu al zin om te date in France! Dikke knuff (K)

• 01 Juli 2009 - 19:32

Frida:

hee leuk dat je me hebt toegevoegd. Ben nog steeds bezig met bedenken welke van de 194 foto's we nu moeten geven :S
    ben benieuwd wat je allemaal daar gaat meemaken

groetjes Frida

• 06 Juli 2009 - 18:20

Mats:

aaaah zusje:)

alles goed daar? hier gaat het allemaal zn gangetje(Y) al helemaal ingewerkt of nog steeds niet helemaal?
    succes daar in frankrijk spreekje snel weer!
    x je broertje:):P