fotos - Reisverslag uit Saint-Just-Luzac, Frankrijk van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu fotos - Reisverslag uit Saint-Just-Luzac, Frankrijk van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu

fotos

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Regien

11 Juli 2009 | Frankrijk, Saint-Just-Luzac

Hier even een heel kort berichtje, ten eerste voeg ik bij dit bericht eindelijk de lang verwachte foto's voor iedereen, maar in een video bestand!! Ik zou dus even extra ruimte kopen voor foto's gisteren, maar nu blijkt mijn pinpas stuk, dus al even gecontact met ouders, die heel lief een nieuwe voor me hebben aangevraagd, dus het wordt een zuinig weekje voor Regien hier, Ik ben blij dat ik m'n fooi krijg zondag. Verder ga ik vanmiddag met Shantum en Vriendin wat leuks doen, het wordt of paardrijden of die castel-camping route fietsen. Verder heb ik uitgevonden dat ze hier een duik-cursus geven, die ik woensdagavond hoop te kunnen volgen.
Maar we gaan het zien,
In ieder geval: FOTO'S!
xxx Reggie
Video film staat onder bericht 'start van het seizoen!!''
groetjes!

• 11 Juli 2009 - 13:43

Vinnie:

hi lief!
    duiken!!! goed idee :) Binnenkort samen naar de bahama's ofzo, ik zie kansen! Is het weer al beter geworden? Internet is een beetje traag, maar ik ga je foto{s over 5 minuten binnenkrijgen.
    Over mexico: tis hier ijskoud, zit nu op 2000 meter, heel leuke stad. Erg koloniaal. Ik ga je weer ff mailen,
    Mis je weer ff teveel op dit moment, maar komt weer goed.

dikke X, Vinnie

• 14 Juli 2009 - 20:46

Afra En Siem:

Halllo Regien,
    En, vanmorgen lekker vroeg opgestaan onder de klanken van het Franse Volkslied?? De nationale feestdag haalde uiteraard het NOS journaal.
    Niet zo mooi van die pinpas, maar uit diverse verhalen en documentaires hebben wij begrepen dat er met duiken aardig wat schatten gevonden kunnen worden. Zeker langs de Franse kust. Het zal daar niet zo'n schrale zooi zijn als in Holland met alleen oude fietswrakken.
    Dus de gouden tijden breken aan voor jou.
    Hoe gaat het met de werkzaamheden? Spreek nu inmiddels zo vloeiend frans dat men je voor een francaise aanziet?
    Lijkt ons leuk.
    Wat voor muziek wordt er
    in jullie retaurant gedraaid?
    Geniet ze in dat mooie Frankrijk en tot mailens.