Laatste berichtje - Reisverslag uit Saint-Just-Luzac, Frankrijk van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu Laatste berichtje - Reisverslag uit Saint-Just-Luzac, Frankrijk van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Regien

16 Augustus 2009 | Frankrijk, Saint-Just-Luzac

Heej mensen! 16/8/09

Hier het laatste berichtje vanuit Frankrijk, want de laatste week is alweer aangebroken. De dagen vliegen voorbij! Nog 5 echte werkdagen en dan is het alweer over. Ik ga het hier wel missen, maar weer naar huis straks is ook niet vervelend.

Gisteren op het werk het record aantal mensen van dit seizoen gedraaid, 228!
Verder daarna te stappen geweest, en de terugweg was weer een hele toer, met 8 mensen in een 5-persoonsauto, dus lachen gieren brullen, tot de controle bij de politie. Toen viel het even stil in de auto, maar met zo’n lieftallige chauffeuse als ik, met 2 knipperende en onschuldige oogjes, kwam het allemaal goed, verder dan een blik op mijn rijbewijs, de auto-papieren en een commando dat we zo niet verder mochten kwam het niet. Dus 3 mensen daar achter gelaten, eerst de eerste 4 terug naar de camping gebracht en toen de rest opgehaald. Even spannend hoor, maar we hebben vanmorgen wel weer onwijs gelachen!

Vrijdag gekayaked (?) op zee! Heel erg gaaf om een keer te doen, maar wel vrij zwaar, dus na een uur mooi uitgerust op het strand, en ik heb daar zowaar een echt bruin kleurtje gekweekt!! Ben nog nooit zo bruin geweest voor m’n gevoel! Daarna samen met een collega m’n haar laten doen, (zie de foto hoop ik zo)
Dagje dierentuin was ook erg geslaagd, wel een beetje warm. Me verbaast over het aantal popcorn dat de dieren daar gevoerd krijgen door de bezoekers, en de manier waarop giraffen kunnen zitten. (pijnlijk?)
Door de hitte hier worden de nachten nu ook wat korter, ik slaap duidelijk aan de verkeerde kant van de caravan, want om half 10 brand ik hier echt m’n bed uit, maar goed, dan heb je nog eens wat aan je dag! Gisteren ook weer lekker op het strand geweest.

Verder een kikkertje geadopteerd als huisdier, hij komt braaf iedere avond terug, en ik zet hem braaf iedere avond voor het slapen gaan weer buiten.

Nou veel meer nieuws heb ik niet, het is hier erg warm, al 3 dagen rond de 35 graden.
Ik ga maar weer eens aan het werken, en allemaal tot snel!! Met een weekje ben ik weer binnen de Nederlandse grenzen.
Doeiii! , xx Regien

• 16 Augustus 2009 - 21:56

Vinnie:

mooie foto's lief!

ziet er weer goed uit,
    hoop dat de week lekker opschiet, maar dat je wel nog genoeg tijd heb voor de leuke dingen daaro.

X, Vin

• 17 Augustus 2009 - 08:14

Hans Rokebrand:

Hoi Regien....geniet nog maar even de laatste dagen en daarna een goede reis naar ...good old Schagen... groetjes Hans

• 17 Augustus 2009 - 08:18

Diny:

jeetje regien, wat gaat de tijd inderdaad snel! Geniet nog van de laatste dagen daar! tot snel liefs diny