start van het seizoen - Reisverslag uit Saint-Just-Luzac, Frankrijk van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu start van het seizoen - Reisverslag uit Saint-Just-Luzac, Frankrijk van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu

start van het seizoen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Regien

07 Juli 2009 | Frankrijk, Saint-Just-Luzac

Dag lieve mensen!
Zo hier weer even een berichtje uit France. Het weekend zit erop en het seizoen is duidelijk begonnen. Zaterdag zijn er 110 mensen gearriveerd, hoeveel zondag weet ik niet.
Zaterdag hebben we in het restaurant 107 mensen gehad, en zondag hebben we er 157 gedraaid! Dus het is een stuk drukker! Het systeem wat we nu hebben in het restaurant lijkt te werken, want het ging dit weekend best goed! Zo gister ook, 71 man ondanks 1 kracht minder in de bediening, maar het ging goed. Ik zet hier ook meteen wat foto’s op van de keuken en het restaurant,, volgend weekend zal ik een groepsfoto maken van ons team;) Kunnen jullie een beetje mee kijken.
Het weer is nu al 4 dagen wat minder. Beetje Nederlands weer, af en toe bewolkt dan weer zon ,en snachts vaak regen.
Zaterdag te stappen geweest met een hele groep personeel, we vertrokken met 7 auto’s. Erg gezelllig gehad en vooral veel gelachen. Op de terug weg een schot bij ons in de auto die met z’n dronken hoofd het dakraam had uitgevonden, we hebben in een deuk gelegen om die gozer. Ik was de bob deze reis. Verder mag ik woensdag (morgen dus) naar de plaatselijke arts voor een medische keuring.. schijnt nodig te zijn voor mijn werkcontract hiero. Ik ben zeer benieuwd.
Ook shantums vriendin komt ons vanaf morgen gezelschap houden voor 6 dagen. Gezellig, al zal het voor mij toch ook wel weer even anders worden, maar dat geeft niet.
Allen bedankt voor jullie leuke berichtjes, emails en smsjes! Ik ben blij dat er aan me gedacht wordt, en vind het erg leuk dat jullie me ook van jullie dingen een beetje op de hoogte houden!
Au revoir!
Bisou Regien

  • 07 Juli 2009 - 14:55

    Marlous:

    Hé Reggie!

    Goed om te horen dat je het lekker naar je zin hebt, en het aantal personen dat bij jullie te gast waren dit weekend liegen er niet om!
    Hier in Schagen gaat het ook allemaal prima, we missen je natuurlijk enorm!
    De eerste heerlijke westfriese zit er alweer op, het was heel heet, strandspektakel was ook lekker druk!
    Geniet lekker!

    xx lous

  • 07 Juli 2009 - 20:00

    Esther:

    Hi Nichtje!!
    Super om zo op de hoogte gehouden te worden. Top dat je het zo naar je zin hebt. Leuk dat het ook goed klikt met de groep en dat je lekker leuke dingen gaat doen en zo min mogelijk werken natuurlijk:P

    XXXX

  • 08 Juli 2009 - 19:27

    Vincent Bijman:

    Hi lief!!

    Whoa, lekker om te lezen dat het wat begint te wennen allemaal. Ik ben benieuwd hoe snel dat nederlandse weer weer over is. Wees maar niet te jaloers, want ik moet zo in een bus zitten voor slechts 9 uur. Heb mn reisplan weer eens omgegooid, ga nu eerst een paar honderd kilometer verderop kijken, daarna pas Belize in. vind het super dat je je blog lekker bij houdt, naast alle mailtjes en sms die heen en weergaan, toch heel erg leuk om te zien.

    dikke kus, en je heb weer mail :D

    love, vinnie

  • 08 Juli 2009 - 20:35

    Afra En Siem:

    Bon soir Regien,
    (het enige frans wat me nog bijgebleven is maar dat geeft niet).
    Uit de reisverslagen te lezen heb je het goed naar de zin. Dat is fijn voor je. Het gaat natuurlijk nog gezelliger worden, want straks is het de 14e juli.Super feest voor je.
    Wat zal de fooienpot gevuld worden,(ik hoop niet dat er veel nederlanders op de camping zitten).
    Hebben jullie daar nog mooie surfgolven en hoever ben je al gevorderd met de techniek.
    Wij hebben hier prima weer gehad, zelfs (lach niet) nog een paar dagen in een wijngaard gewerkt en geitenkaas verkocht. Toch enigszins te vergelijken met het mooie Frankrijk, maar goddank geen franse volzinnen hoeven te gebruiken. Het bleef bij een Veluw accent.
    Zo beleef je nog eens wat in Holland.
    We lezen je volgende avontuur weer
    groet


  • 09 Juli 2009 - 13:07

    Liset:

    Hé Regien,

    Alles goed met jullie? Zo te horen hebben jullie het al aardig naar jullie zin. Pap en ik waren erg nieuwsgierig naar je foto's maar dat is zeker nog niet gelukt?! Heb je onze foto's van de buurtbbq en Mats z'n diploma-uitreiking wel gehad gister over de mail?
    Heel veel plezier nog en we denken aan je. Kus 5xVijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Just-Luzac

Regien

Actief sinds 28 Mei 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 31437

Voorgaande reizen:

18 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Midden-Amerika

08 Juli 2013 - 19 Augustus 2013

Indonesië

06 Juli 2011 - 28 Augustus 2011

Peru, Bolivia en New York

16 Juli 2010 - 03 September 2010

Backpacken

28 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Frankrijk

01 Juni 2009 - 06 Juni 2009

New York City

Landen bezocht: