week 1 - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu week 1 - Reisverslag uit Palenque, Mexico van Regien Vijzelaar - WaarBenJij.nu

week 1

Blijf op de hoogte en volg Regien

25 Juli 2016 | Mexico, Palenque

Hallo allemaal,

Hier een kort bericht je uit Mexico. Na een rommelige vlucht met United Airlines (die zo verliefd waren op Vincent bagage dat ze die nog maar een dagje gehouden hebben) zijn we na een nacht goed slapen doorgereisd naar Isla holbox. Een relaxt klein eilandje waar we met walvishaaien hebben gezwommen! Dit was een heel bijzondere ervaring en stond voor Vin al lang op het to-do lijstje :)

Na Isla Holbox hebben we Vincent bagage opgehaald en zijn we doorgegaan naar Tulum. Hier hadden we een super leuk en vooral gezellig hostel (gratis Drank tussen 18-19h) wat voor veel gezelligheid zorgde. Tulum is een klein stadje aan het strand. We hebben hier een kleine maya ruïne bezocht en gedoken in Cenotes (ingestorte mergelgrotten). Het mooiste in deze grotten was dat je de overgang van zoet maar zout water kon zien: een heel.bijzonder effect onder water!

Na Tulum met een nachtbus naar Palenque waar we de maya ruïnes bezocht hebben en een heel relax hostel hadden in de jungle met brulapen als buren ;)

We zitten nu te wachten op een bus die ons naar San Cristibal de las casas gaat brengen....

Tot het volgende verhaaltje!

• 25 Juli 2016 - 17:20

Hans Rokebrand:

Dank voor jullie bericht, nog veel plezier in Mexico. groetjes Hans en Mies.

• 25 Juli 2016 - 18:52

Marco En Sabine :

Hey schatjes

Wat tof ook de blog weer aan. Hoe vet hè die Whaleshark! Wat een gaf ervaring jongens.

Super gaveel bestemming in het vooruitzicht en weet ff lekker de backpack modus AAN.

Heel veel plezier en we zien jullie verhalen tegemoet.

Xx vanuit Alkmaar

• 29 Juli 2016 - 20:37

Jolanda:

Was al van plan eens te horen hoe het gaat... Zo te horen dus best goed ☺! Leuk dat ik weer mee kan lezen! Geniet er lekker van en als jullie terug zijn maar weer eens bijkletsen!

Groet,
    Jo

PS: wat spookt die man achter jullie op de foto eigenlijk uit ☺?